ריטוש, עיבוד ופוטושופ לתמונה
אחרי שמצלמים תמונות מוצרים באופן מקצועי, השלב הבא זה לשבח את איכות התמונות. בין אם מצלמים מוצרים על רקע לבן או על רקע אחר, חובה לעבד את התמונות כדי להוציא מהם את המקסימום.
אחרי שמצלמים תמונות מוצרים באופן מקצועי, השלב הבא זה לשבח את איכות התמונות. בין אם מצלמים מוצרים על רקע לבן או על רקע אחר, חובה לעבד את התמונות כדי להוציא מהם את המקסימום.
אחרי טכנולוגיית תלת המימד, צילום מוצרים ב360 מעלות זה הדור החדש של צילום מוצרים לאתרי אינטרנט וצילום מוצרים בכלל. ההיצע הגדול והתחרויות בין אתרי המכירות בשילוב הרצון להציג ללקוחות את האיכות הגבוהה ביותר, הולידו את הרעיון לשימוש של צילום 360. הסיבה העיקרית היא השיקוף המלא שהצילום הזה מאפשר, שעל גבו רכישות אונליין מתבססות. אז מה זה בדיוק צילום 360 ולמה צריך אותו?
אחד המונחים הכי מקובלים בתחום צילום המוצרים לאתרי אינטרנט הוא צילום מוצרים על רקע לבן. אתרי הקניות הפופולאריים ביותר משתמשים בטכניקה הזו כדי להציג את מגוון המוצרים שלהם. שימוש בטכניקה אחידה כמו צילום על רקע לבן משפרת את נראות האתר ותורמת למראה הקטלוגי שלו.
בשנים האחרונות חנויות ברשת נהפכו לאימפריה של ממש. רבים מקהל הרוכשים קונים אונליין בגדים, תכשיטים, מוצרי אלקטרוניקה ואפילו מזון מתוך קטלוג.
תחום הצילום הוא תחום רחב ומגוון בו נכנסים עשרות סגנונות צילום ועריכה. לכל צלם יש את הסגנון שהוא מתמחה בו ושיטות הצילום וההפקה שהוא מפתח לעצמו עם השנים. על מנת לבחור צלם שמתאים לצורך לו אתם זקוקים בדיוק, כדאי מאוד להביט תחילה על עבודות קודמות של אותו סטודיו או אותו צלם. במאמר הבא נדבר על תחום צילום המוצרים וחשיבות הרקע של הצילומים.
כסף וזהב הן מתכות פופולאריות לעיצוב והכנת תכשיטים מכל מיני סוגים; טבעות, שרשראות, צמידים, שעונים, עגילים ועוד. הנטייה של המתכות היקרות הללו היא לנצוץ, לזהור ולהציג לראווה את הברק שלהן.
לתכשיטים מספר תכונות שהופכות אותם לאתגר כשמדובר בצילום; הם פריטים עדינים וקטנים העשויים ממתכות מבריקות וזוהרות. אלה התכונות החזקות ביותר של התכשיטים, ולכן כשבאים לצלם את התכשיט יש להקפיד על מספר כללים. במאמר הבא נדבר על התכשיט כחפץ ועל אופן הצילום הייחודי שלו.
אחד התחומים הנפוצים של הצילום הוא צילום מוצרים, שבעיקר מתייחס לצילום מוצרים עבור קטלוג או אתר אינטרנט והוא בא להציג את המוצר ללקוח ולהכין אותו לרכישה.
צילום אוכל הוא תחום רחב ומעניין הכולל בתוכו סוגים מגוונים של מוצרים. בניגוד לתכשיטים או למוצרי אלקטרוניקה, המאפיינים של אוכל הם רחבים יותר וכל סוג של אוכל דורש התייחסות מסוימת.
ייחודיות של תכשיט נמדדת במרכיבים שלו, במתכת ממנו הוא עשוי ובצבעים שלו. כאשר רוצים לצלם תכשיט לאתר אינטרנט, לרוב המטרה תהיה זהה: להלהיב את הלקוח ולהגביר את כוונת הרכישה שלו.
כולנו גולשים באינטרנט היום, הגלישה באתרי קניות הפכה לפעולה יומיומית פשוטה וקלילה, אנחנו קונים עם העיניים ואיכות התמונות בצילום מוצרים חייבת להיות לא פחות ממושלמת
בכתבה הבאה אנחנו נשתף אתכם בכמה טיפים של מקצוענים לצילום מוצרים (ולא רק מוצרים), אז קדימה, הגיע הזמן לנקות את העדשה והחיישן של המצלמה שלכם ולצאת להרפתקה 🙂
אתם בטח רואים בכל אתרי האינטרנט והקטלוגים, שצילום מוצרים בדרך כלל מתבצע על רקע לבן, והתמונה הסופית רוב הזמן תהיה עם רקע לבן, נקי ולעיתים שקוף, איך עושים את זה? ולמה? בכתבה הבאה
הרגע שפותח לכולנו את היום זה הרגע של הקפה הראשון בבוקר; אח… איזו הרגשה נהדרת – כוס קפה חם לפני שהילדים מתעוררים או לפני שיוצאים לעבודה. אין ספק שהקפאין ממריץ אותנו ונותן לנו אנרגיה להמשיך את היום ברוגע. הקפה של הבוקר הוא רגע שאנחנו לא מוותרים עליו – ביום יום, בשבת ואיך לא – בחופשות. איך הקפה מלווה אותנו בחופשה המושלמת, למה אנחנו חייבים לצלם אותו ואיך לקבל את השוט המושלם?
השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!
נשמח להעניק לכם מענה על כל שאלה.